دستگاه برق اضطراری بدون وقفه 12 ولت دارای باتری داخلی

(Internal Battery)

DC 2140 مدل

دستگاه برق اضطراری بدون وقفه 12 ولت پروتکشن مدل DC2140 با باتری داخلی و سرعت سوئیچ زنی فوق سریع (Ultra Fast) دستگاهی است که مابین خروجی آداپتور آمپر پایین و مصرف کننده 12 ولتی مانند دوربین مداربسته، دستگاه حضور و غیاب، مودم و... قرار می گیرد.

مادامی که ولتاژ استاندارد به ورودی اعمال شده باشد جریان به خروجی منتقل شده وهمزمان باتری های داخلی دستگاه مطابق با منحنی شارژ باتری، شارژ میشوند.

فرایند شارژ باتری تا تکمیل شدن شارژ باتریها بطول انجامیده و پس از تکمیل شارژ، جریان شارژ بصورت اتوماتیک قطع و مانع از شارژ اضافه (Over Charge) باتری میشود.

بمحض کاهش ولتاژ ورودی از حدود 11 ولت و یا قطع ولتاژ ورودی، دستگاه با سرعت بسیار زیاد به حالت پشتیبان تغییر وضعیت داده و مانع ری استارت مصرف کننده می شود.

دستگاه در حالت پشتیبان دارای سیستم کنترل عمق دشارژ(DOD) بوده و مانع تخلیه بیش از حد باتری می شود. این عمل به منظور افزایش عمر مفید باتری صورت می پذیرد.

این دستگاه برای مصرف کننده های 12 ولتی با توان 15 وات مناسب بوده و در صورتی که نیاز به توان بیشتر باشد می توانید از دستگاه برق اضطراری بدون وقفه و محافظ برق 12ولت با قابلیت پشتیبانی از باتری خارجی و توان 120 وات استفاده نمایید.

همچنین با این دستگاه و دستگاه برق اضطراری پایانه فروشگاهی می توانید در زمانهای قطعی برق دستگاه کارتخوان و مودم اینترنت را روشن نگاه داشت و مانع اختلال در فرایند کسب و کار مشاغل گردید.

 

این دستگاه دارای نشانگر Line  و Backup بوده و عملکرد دستگاه در حالت عادی و پشتیبان را نمایش می دهد.

 

 

 

تماس تلفنی

error: Content is protected !!

برای مشاهده دستگاههای جدید به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

R-TEC.IR